Dol
pri Ljubljani, 14. februarja 2019
Družba JUB v letošnjem
letu obeležuje častitljivi obletnici – 100-letnico imena JUB in
50 let blagovne znamke JUPOL. Blagovna znamka JUPOL, ki je v
preteklih 50 letih postala sinonim za kakovostne notranje zidne
barve, je tesno povezana z razvojem podjetja. Danes je njegovanajmočnejša blagovna
znamka in tudi največja prodajna uspešnica, ki povezuje že na
milijone zadovoljnih in zvestih uporabnikov različnih generacij.
Leto 2019 bo tako v
Sloveniji kot na drugih tržiščih, kjer JUB posluje preko svojih
družb, prepleteno s praznovanjem, številnimi srečanji in dogodki.
JUB-ovi zaposleni bodo po posameznih državah skupaj s končnimi
kupci, trgovci in profesionalnimi izvajalci z lepimi občutki in z
velikim ponosom zaznamovali 50-letnico blagovne znamke JUPOL. Ob tej
priložnosti jo bodo obeležili tudi z več kot 5.000 kilometrov
dolgim potovanjem vedra JUPOL skozi 10 držav, s katerim želi JUBsimbolično povezati vse
trge, kjer je blagovna znamka JUPOL uveljavljena že 5 desetletij.
JUPOL bo tako iz države v državo kot zahvalo za dolgoletno zaupanje
milijonov uporabnikov ponosno nosil dobre želje, misli in srečo
tistim, ki jo najbolj potrebujejo.
Zgodovina JUB-a sega v davno
leto 1875, ko so z mletjem in pigmentiranjem gline začeli v
Sloveniji nastajati prvi notranji premazi za stene.Kratica JUB je nastala kasneje, v letu 1919, ko je
tovarno v Dolu pri Ljubljani lastniško prevzela hrvaška delniška
družba Jugoslovenska industrija ulja i boja.
Ime bo v letošnjem maju praznovalo že100 let in
si ob ohranjanju tradicije ter zgodovinski vrednosti v imenu
korporativne blagovne znamke zagotovo zasluži vse spoštovanje.
JUPOL
je bila prva notranja disperzijska barva, ki jo je leta 1969razvil JUB in je na trgu takoj postala prodajna uspešnica. Njegova
začetna embalaža so bili salonitni sodčki, po letu 1972 pa
plastična vedra, imenovana hoboki.Za njen nastanek je najbolj
zaslužen oče JUPOL-a, Florjan
Regovec, tedanji tehnični
vodja tovarne in kasnejši direktor JUB-a. V 60-ih letih prejšnjega
stoletja si je prizadeval izdelati barvo, ki bi bila že pripravljena
za nanašanje in obenem na trgu cenovno dostopnejša, barvo, s katero
bi lahko vsak doma pleskal sam.
Na osnovi proizvodne formule – pol barve Juboflor in pol barve
Jubocolor, je ime JUPOL v povezavi z imenom podjetja JUB iskrivo
ustvarila takratna JUB-ova računovodkinja Angela Jerman. Ob Florjanu
Regovcu in razvojnem inženirju Francu Bernadu, ki je zatem bedel nad
recepturo barve JUPOL še polna tri desetletja, je tako v
zgodovinskem mozaiku svojstveno začrtala popotnico blagovni znamki,
ki že 50 letuživa velik ugled tako na domačem kot na drugih evropskih tržiščih.
S
posluhom za potrebe trga ter čim boljšo uporabniško izkušnjo je
tako JUB nenehno vlagal v razvoj in širitev programa vrste notranjih
disperzijskih barv za obnovo in zaščito notranjih zidnih površin,
ki jih danes potrošniki prepoznajo po
zdravju in okolju prijaznih izdelkih iz družine JUPOL,
izdelanih na vodni osnovi ter enostavnih za uporabo in vzdrževanje.
Po letu 2011 je JUB trgu predstavil celotno družino
barv JUPOL z blagovnimi
znamkami Gold, Brilliant, Latex,
Junior, Trend, Citro, Block, Strong, Thermo, Bio Silicate, Amikol in
ostale, osnovni JUPOL pa je dobil
ime Classic. Z barvami iz družine
JUPOL pri nas letno prebarvamo kar 200 milijonov kvadratnih metrov
zidnih površin.
JUPOL, ki ga cenijo uporabniki
na vseh prodajnih trgih, je ena izmed najbolj poznanih in zaupanja
vrednih blagovih znamk. To dokazujejo tudi številna priznanja
potrošnikov in strokovne javnosti, v katerih ga prepoznavajo kot
najboljši izdelek na domačem tržišču. Blagovna znamka JUPOL tako
že tradicionalno ostaja ključno vodilo uporabnikom za dober nakup
barv za dom, ki jih potrošniki cenijo na podlagi številnih
prednosti, ki jih združuje v svojih kakovostnih izdelkih.
JUPOL
potuje. JUPOL povezuje.
JUPOL
kot blagovna znamka je v teh 50 letih povezala
že milijone ljudi,
saj je tudi na mnogih tujih trgih prisotna že vsa desetletja.
Začetek slovesnega praznovanja jubileja ob 50-letnici
JUPOL-abo JUB
obeležil že na prvi pomladni dan,
ko se začne potJUPOL-askozi 10 držav. Vedro JUPOL bo svoje popotovanje začelo v Makedoniji,
na Kosovem in v Črni gori, nadaljevalo v Srbiji, BIH in na Hrvaškem,
zatem pa po obisku Madžarske, Slovaške in Češke zaključilo svojo
pot v Sloveniji, kamor bo prispelo v začetku junija, v mesecu, v
katerem JUPOL praznuje svoj 50. rojstni dan. Na
tej poti bo lahko vsak, ki bo spremljal potovanje JUPOL-a v svoji
državi, na spletni strani www.jupol50.si oddal svoje sporočilo, dobre misli, želje, občutke ali voščilo,
ob tej priložnosti pa tako izrazil pripadnost ali naklonjenost tej
blagovni znamki ob utrinkih pričakovanj, ki naj veljajo kot
popotnica JUPOL-u za naslednjih 50 let.
Zaposleni
v JUB-u bodo praznovanje častitljive
50-letnice JUPOL-a s svojimi
uporabniki letos obeležili tudi z drugimi aktivnostmi in dogodki.
Vzporedno bodo namreč v
vsaki državi preko JUB-ovih družb izvedli vrsto humanitarnih
projektov, povezanih z barvami JUPOL in s številkama 50(let)ali 5 (desetletij).
JUB
iz Dola pri Ljubljani je s144-letno tradicijo najstarejši
proizvajalec zidnih barv v Sloveniji. Na tržišču je prepoznaven
kot ugleden proizvajalec kakovostnih
zidnih barv in toplotnoizolacijskih fasadnih sistemov, ki z razvojem
novih ter okolju prijaznih izdelkov in storitev stremi k energijsko
varčnim in trajnostnim rešitvam v gradbeništvu. JUB je kot
slovensko, sodobno in mednarodno uveljavljeno proizvodno podjetje z
močnimi lastnimi blagovnimi znamkamiprisoten na več kot tridesetih
trgih in sodi med deseterico najbolj internacionaliziranih slovenskih
podjetij.