V Ljubljani, 12. junija 2019: Družba JUB je v prostorih Švicarije v
Tivoliju pripravila sklepno praznovanje ob 50-letnici blagovne znamke JUPOL, ki
je JUB-ova najuspešnejša in najmočnejša blagovna znamka. Na predstavitvi so
lahko udeleženci spremljali kratke utrinke iz JUB-ovih arhivov in obujali spomine na čase pred petimi
desetletji, ko je JUPOL že postajal velika tržna uspešnica. Zgodbo o razvoju
JUPOL-a so z njimi delili tisti, ki so najbolj zaslužni za njegov uspeh
in prepoznavnost te blagovne znamke na
mednarodnih tržiščih, srečanje pa so popestrili
tudi z zanimivimi gosti, ki so z JUB-om ob letošnjem jubileju še posebej tesno
povezani.
JUB je praznovanje 50-letnice JUPOL-a organiziral na 10 tržiščih, kjer posluje preko
svojih družb, da bi se tako svojim
kupcem na svojevrsten način zahvalil za njihovo zvestobo in zaupanje. Tako
se je v okviru akcije 'JUPOL
potuje. JUPOL povezuje.' na
pot po 10 državah odpravilo vedro JUPOL v spremstvu vozila Navare, ki je v 3
mesecih obiskalo preko 100 mest in pri tem prevozilo več kot 5.000 kilometrov. V začetku junija je prispelo v
Slovenijo, kjer se je zgodba JUPOL-a v letu 1969 tudi začela, z obiskom
številnih prodajnih mest ter srečanjih s kupci pa je svojo pot zaključilo na sedežu družbe v Dolu pri
Ljubljani. JUPOL je v tem času prejel več
kot 50.000 voščil, lepih želja
ter iskrenih rojstnodnevnih čestitk, nekaj najbolj iskrivih pa so v JUB-u
delili tudi z udeleženci na praznovanju v Švicariji. Da je bil ta tivolski center ustvarjanja izbran za zaključno prireditev, ni naključje, saj so v
JUB-u želeli na simboličen način izkazati spoštovanje JUPOL-u, ki uporabnikom
nudi nešteto ustvarjalnih in kreativnih izvedb v prostoru.
JUPOL, ki se je že zgodaj uveljavil kot blagovna znamka in postal generično
ime za notranjo zidno barvo, danes najdemo v vsem prepoznavni embalaži na
številnih trgovskih policah ponudnikov gradbenih materialov. ''Potrošniki
ga cenijo prav zaradi njegove konstantne kakovosti in odličnih aplikativnih
lastnosti,'' je poudaril Sašo Kokalj, predsednik uprave družbe
JUB, ''in lahko rečem, da je JUPOL barva več generacij in da je
zaradi svoje kakovosti in tradicije preprosto legendaren.'' Poudaril je, da je
za ugled in graditev močne blagovne znamke zelo pomembno, da so pozorni na
dosledno izpolnjevanje obljub blagovne znamke, tako da uporabnik vedno dobi to,
kar od blagovne znamke pričakuje. ''V JUB-u se ves
čas prilagajamo trgu in hitro odzivamo na potrebe uporabnikov, saj je
konkurenca danes na trgu res velika. Dokaz za to je, da z novimi izdelki
nenehno širimo družino JUPOL, saj želimo uporabnikom zagotoviti udobne in
zdrave bivanjske pogoje. Kupci so danes tudi vse bolj ozaveščeni in
informirani, tako da jim oznake, kot so A+, Trusted
Brand, Best Buy ali Produkt leta, ki jih najdejo na embalaži, pomenijo pravo
usmeritev k nakupu. Istočasno v JUB-u svoje kupce ozaveščamo tudi z
informacijami o pravilni uporabi naših izdelkov ter o ravnanju z odpadki. In če
so v preteklosti več pozornosti namenjali barvnim odtenkom, potrošniki danes
vse bolj preverjajo, ali so izdelki trajnostni in tudi okolju in uporabniku
prijazni. Seveda smo na tem področju med vodilnimi, kot specializiran
proizvajalec notranjih barv pa danes soustvarjamo tudi modne trende, kar
potrošniki vedno bolj cenijo.''
V 60-ih
letih prejšnjega stoletja je industrija barv doživljala pomembne spremembe. Takrat
so prostore barvali pretežno z apnom in na kredo, recepture teh barv pa so
skrbno varovali profesionalni izvajalci. Barve za takojšnje delo so bile
izjemno drage, zato je Florjan Regovec,
takratni tehnični vodja in kasnejši direktor JUB-a, že razvijal barvo, ki bi
bila pripravljena za takojšnje delo in s katero bi lahko vsak barval sam. V letu 1969 je JUB trgu že predstavil svojo
prvo disperzijsko barvo JUPOL, ki je hitro postala najbolj znana blagovna
znamka za zidno barvo v celotni takratni Jugoslaviji. V tem času so v JUB-u že
začeli razvijati niansirna sredstva DIPI, začela pa se je tudi zgodba
znamenitih in vsestransko uporabnih hobokov,
plastičnih veder, ki so zamenjala salonitne sodčke. Temelji današnjega uspešnega
mednarodnega podjetja JUB so začeli nastajati s prihodomŠtefana Hoyerja, ki je po letu 1976 prevzel odgovornost za razvoj blagovne
znamke JUPOL in je med najbolj zaslužnimi za njen velik ugled. Kot direktor in predsednik
uprave je vodil JUB več kot tri desetletja, danes pa opravlja funkcijo
predsednika nadzornega sveta. ''Z obdobjem naredi sam je pleskanje postalo del
našega življenja, JUPOL pa je tu igral ključno vlogo. Povpraševanja je bilo
vedno več, in čeprav smo se v 80-ih soočali tudi s hudimi omejitvami uvoza
surovin ter s pomanjkanjem naprav in opreme, smo uspeli nadaljevati z razvojem naših
disperzijskih izdelkov. Po osamosvojitvi Slovenije smo v 90-ih poskrbeli za širitev
na tradicionalne trge bivše države in tudi druga zahodna tržišča, pri tem pa
beležili nenehno rast prodaje. JUPOL je tudi danes naš paradni
produkt, saj smo na trgu še vedno
najbolj prepoznani po svojih kakovostnih zidnih barvah. Ob stalnem tehnološkem razvoju ter s posluhom za potrošnika in okolje smo tako ustvarili
blagovno znamko, ki je uveljavljena na tržiščih več kot 30 držav, in na to smo
v JUB-u lahko upravičeno ponosni.''
Praznovanje
50-letnice JUPOL-a letos JUB obeležuje tudi s številnimi humanitarnimi projekti
na območju 10 držav, kjer je blagovna znamka uveljavljena že 5 desetletij. Podprl
je prenovo mnogih vrtcev in šol, barve za
prenovo stanovanj pa prispeval tudi za številne socialno ogrožene družine. V
Sloveniji bo skozi programa Veriga dobrih ljudi in Botrstvo v Sloveniji vse do
jeseni potekalo sodelovanje z Zvezo
prijateljev mladine Ljubljana Moste – Polje.''Veseli smo JUB-ove podpore, ki jo namenjajo otrokom iz socialno
ogroženih družin, in njihovim prizadevanjem, da bi jim omogočili bolj barvito
otroštvo,'' se je ob tej priložnosti JUB-u in zaposlenim zahvalila Anita Ogulin.
V JUB-u letos obeležujejo še en jubilej – 100-letnico imena podjetja. Kratica JUB
je nastala kot izvedenka iz daljšega naziva Jugoslovenska
industrija ulja i boja v letu 1919, ko je tovarno v last prevzela zagrebška
delniška družba.
Ker si ob ohranjanju tradicije in zgodovinske
vrednosti zasluži vse spoštovanje, je kratico tudi po letu
1953 JUBobdržal v imenu svoje korporativne blagovne znamke. Na praznovanju so skupaj z
grafičnim oblikovalcem Marjanom
Platovškom, ki je pred 40 leti izdelal grafični znak JUB in ga podjetje z
malenkostnimi spremembami v tipografiji uporablja še danes, odkrili tudi motiv,
ki ga je naslikal posebej za to priložnost. Platovšek, ki je javnosti zadnja tri
leta poznan kot ljubiteljski slikar portretov v pop art tehniki, ta pa se
zgleduje po umetnostnem gibanju Andyja Warhola, je tudi motiv za JUPOL-ovo
50-letnico ustvaril izključno z barvo JUPOL Classic in niansirnimi sredstvi
DIPI.