Blagovna znamka JUPOL je kot najbolj zaupanja vredna blagovna znamka že šesto leto
zapored prejemnica prestižnega priznanja Trusted
Brand 2013.
Trusted Brand je ena največjih potrošniških raziskav v Evropi in v svetu, ki jo od leta
2000 naprej med svojimi bralci izvaja revija Reader's Digest. Slovenija se je prvič v to obširno in
pomembno raziskavo vključila v letu 2007. Letos je izbor blagovnih znamk med
potrošniki potekal skupno v 40 kategorijah, od tega jih je polovica domačih.
Kar 82 odstotkov Slovencev, ki so sodelovali v raziskavi, je menilo, da mora
zaupanje potrošnikov sloneti na poznavanju same blagovne znamke, zato kupci vse
izdelke, ki nosijo pečat Trusted Brand, pri nas še toliko bolj cenijo ter po
njih segajo trikrat pogosteje.
V kategoriji 'barve za dom' so blagovni znamki JUPOL potrošniki v Sloveniji ponovno podelili najvišje mesto na
lestvici, s čimer si JUB kot
najstarejši proizvajalec zidnih barv upravičeno utrjuje svoj ugled tako na
domačem trgu kot tudi v evropskem prostoru. Pečat Trusted Brand 2013 na
izdelkih iz družine barv JUPOL bo tako potrošnikom še vnaprej dodatno vodilo,
katere notranje zidne barve so najbolj vredne zaupanja in nakupa.
Za blagovno znamko Jupol je prestižno nagrado potrošnikov
na majski slovesnosti Trusted Brand 2013 prevzela Vojka Kos, vodja produktne pisarne v Skupini JUB. Priznanje
sta ji v Cankarjevem domu v Ljubljani podelila Polona Stepišnik, direktorica
prodaje in marketinga v MKZ, ter Marko Ručigaj, član uprave v MKZ. (foto: arhiv
MKZ in arhiv Maga)