JUPOL
Classic je postal produkt leta 2014. Kot najbolj inovativen izdelek v
kategoriji notranje zidne barve je ta pečat prejel 13. februarja letos,
podelili pa so mu ga slovenski potrošniki, ki so ga v javnomnenjski raziskavi
prepoznali kot najboljši izdelek na domačem tržišču.
Letos
je priznana raziskovalna družba Nielsen med 79 nominiranimi izbrala 22 najbolj
inovativnih izdelkov, v neodvisni in reprezentativni javnomnenjski raziskavi pa
je sodelovalo kar 2.350 slovenskih potrošnikov. JUPOL Classic nove
generacije se je tako uvrstil med 10 vrhunskih slovenskih izdelkov široke
potrošnje, ki bodo leto dni nosili pečat produkt leta.
Produkt leta je največja svetovna potrošniška
nagrada za inovativne izdelke. Njen koncept je pred skoraj tremi desetletji
zasnoval francoski podjetnik Christian Le Bret, da bi potrošnike usmeril k
nakupu najboljših izdelkov, ki jih na trgovskih policah ponuja domači trg.
Danes tako pečat Product of the Year že v 40 državah nagrajuje
domače in tuje proizvajalce za kakovost in inovativnost njihovih izdelkov.
Razveseljivo je, da ga pri nas na izdelkih prepozna že skoraj 80
odstotkov slovenskih potrošnikov. Kupcu znani simbol na embalaži namreč
bistveno olajša izbiro ob nakupu, saj mu prihrani čas, ki ga je doslej porabil
za iskanje informacij in podrobne primerjave med razpoložljivimi izdelki na
trgu.
Z
barvo JUPOL Classic, ki se je lani trgu predstavila z novo, inovativno formulo,
bodo uporabniki lahko odslej prebarvali kar do 20 odstotkov več zidnih površin.
Nanašanje barve bo enostavnejše in brez vidnih sledov valjčka, barva z
izboljšanim barvnim filmom pa bo na stenah ustvarila finejšo strukturo in lepši
videz.